Salı, Mayıs 18, 2010

hayattan zevk alabilmeye dair

1
bundan sonra hayattan nasıl zevk alacağınızı bana soracaksınız. bugün bu karara vardım. bugünkü etkinliğimiz için bugünü seçmemin özel bi nedeni oldu tabii.. yağmurlu bir gün olması lazım. şöyle:

motordan inmemle eve girmem arasında bi 6-7 dakika oluyor genelde. bana hiç yakışmayan bi romantizmle betimlemek gerekirse, o gri gökyüzü, aynı grilikte deniz, yağmur ve hafif rüzgar eşliğinde rıhtımda angut angut yürürken kulaklıklardan gelme ihtimali olan tek bir şarkı olabilir. işte onu dinleyip başka hiçbir şey duymadan düşünmeden yürümek var ya, bana allahın herhangi bir gününden beklediğim her şeyi veriyor. fazlasında gözüm varsa da götüm diyerek ortamı bozuyorum. o şarkıyı da günün şarkısı ilan ettim şimdi.

işte o şarkı:

1 Response to hayattan zevk alabilmeye dair

19 Mayıs 2010 00:29

uuu çok severim! Hatta orjinalinin yerini tutamasa da Blondie'nin Rapture'ıyla mash etmişler, o da hoş olmuş. http://www.youtube.com/watch?v=9ZLr1hCVS08

Yorum Gönder