Cuma, Eylül 23, 2011

Eski bir dost

1
Bugün adliyede amaçsızca yürür ve gelecekteki muhtemel hayatımın yansımalarına bakar iken eski bir dostla karşılaştım. Scrubs'dan tanıyor olabileceğiniz, tanımıyorsanız da ayıp ettiğiniz avukat Ted'den bahsediyorum.

Saçma sapan bir koridorda saçma sapan bir yeri ararken birden karşıdan gelen bir adamın o hafif kambur duruşu, üstüne bol gelen takım elbisesi, hayattan hiçbir beklentisi kalmamış surat ifadesi, dünyadan bezmiş evrak çantası taşıyışı ve görmesini bilenler için çok şey anlatan kelliği bende anında Ted çağrışımı yarattı ve  az kalsın adamı durdurup fotoğrafını çekecektim. Gülmem geçince fark ettim ki milyonlarca paralel evrenden birisinde o adam benim geleceğim. Bu da gülmeme engel olmadı gerçi. Saygılar.

1 Response to Eski bir dost

23 Eylül 2011 20:38

Yarisini amerikada birakmis oldugun saclarinin gelecegi en azindan oyle gorunuyor. Geri kalanini bilemem de :P

Yorum Gönder